Black Friday στο εξωτερικό... απλές εκπτώσεις στην Ελλάδα
Έφτασε και πάλι αυτή η σούπερ ενδιαφέρουσα εποχή της Black Friday, όπου όλα τα καταστήματα κάνουν ή προσπαθούν να κάνουν προσφορές αντάξιες της ημέρας. Ένας χρόνος πέρασε από την τελευταία μας έρευνα και φέτος τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα γευτούμε τις προσφορές που γίνονται στο εξωτερικό.
Φέτος έχουν αγριέψει τα πράγματα όσον αφορά τις διαφημίσεις. Ειδικά το Public, το Πλαίσιο, το MediaMarkt και ο Κωτσόβολος μας δίνουν την εντύπωση ότι θα μας πουλήσουν ακόμη και τα τσιμέντα από τα καταστήματά τους, μία γύρα όμως στα e-shop τους και μία σύγκριση τιμών, δείχνει ότι οι καλές προσφορές αφορούν πολύ συγκεκριμένα προϊόντα, ενώ για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα που συμμετέχουν, η έκπτωση είναι της τάξεως του 20-25% μέγιστο. Καλό το ποσοστό αλλά δεν είναι Black Friday.
Τι συμβαίνει πραγματικά στη Black Friday;
Πριν μιλήσουμε για την Ελλάδα όμως, καλό θα είναι να θυμηθούμε τι συμβαίνει στο εξωτερικό. Για τα καταστήματα των ΗΠΑ κυρίως, η Black Friday είναι ευκαιρία για ξεστοκάρισμα με προσφορές άνω του 50%. Αυτό που κάνουν στην ουσία είναι ότι αδειάζουν το μαγαζί και το γεμίζουν μόνο με τα προϊόντα προσφορών, τα οποία δεν είναι φυσικά ένα και δύο, αλλά σχεδόν το σύνολο του στοκ.
Σε αυτά τα προϊόντα περιλαμβάνονται ακόμα και καινούρια, όπως για παράδειγμα το iPhone X, στην περίπτωσή τους όμως οι προσφορές είναι μικρές γιατί... δε θα μπούμε και μέσα! Για αυτό το λόγο βλέπουμε κάθε χρόνο στις ειδήσεις να ποδοπατιούνται στην Αμερική. Οι άνθρωποι εκεί δεν είναι ούτε ηλίθιοι, ούτε τους πιάνει καταναλωτική μανία. Απλά οι προσφορές είναι πραγματικές και σε κάθε Black Friday μπορούν να αποκτήσουν περισσότερα προϊόντα με τα χρήματα που διαθέτουν.
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Γεια σου ρε Έλληνα με το Black Friday σου!
Στην Ελλάδα η νοοτροπία είναι διαφορετική. Για να λέμε την αλήθεια και εδώ έχουμε προσφορές, απλά είναι πολύ μικρότερες και δε διαφέρουν από καμία άλλη περίοδο εκπτώσεων. Αν παρακολουθείς τις τιμές όλη τη χρονιά, θα δεις ότι οι ίδιες προσφορές γίνονται στις επίσημες εκπτώσεις τον Ιανουάριο και τον Αύγουστο, οπότε δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο η Black Friday. Η διαφορά φέτος είναι ότι έχουν επιλεγεί περισσότερα προϊόντα για ξεστοκάρισμα, τα οποία όμως είναι αυτά που κανείς δεν αγόραζε, οπότε μάλλον δεν υπάρχει λόγος να τα επιλέξεις και τώρα.
Επίσης στην Ελλάδα έχουμε και το εξής παράδοξο. Ακόμη και σε περίοδο υπέρ-εκπτώσεων όπως αυτή, οι τιμές συνεχίζουν να μην είναι χαμηλότερες από πολλά καταστήματα που θα βρούμε στο Skroutz! Τα καταστήματα αυτά βέβαια έχουν ένα "ειδικό" καθεστώς (χαμηλό κόστος λειτουργίας, παραεισαγωγές), αλλά στην πράξη μας προσφέρουν τα ίδια προϊόντα σε καλύτερες τιμές. Στο Skroutz λοιπόν είναι κάθε μέρα Black Friday!
Τα φετινά "τυριά"
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε και τα φετινά αξιόλογα "τυράκια", με τα οποία τα ελληνικά καταστήματα προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράσουμε από αυτά. Χωρίς καμία διάθεση διαφήμισης, τα πιο ενδιαφέροντα προϊόντα σε προσφορά, έχουν φέτος το Πλαίσιο και ο Κωτσόβολος και αυτά που αξίζουν μέχρι στιγμής είναι τα εξής:
- Uncharted: Αναζητώντας το χαμένο θρύλο - 19.90€
- Gran Turismo Sport Day - 29.90€
- Ετήσια συνδρομή PlayStation Plus - 45€
- Sony Xperia Z5 - 137€
- Microsoft XBOX One S - 199€
- PlayStation VR Bundle - 298€
- Sony Xperia XZ1 - 399€
- LG Soundbar SJ9 - 499€
Υστερόγραφο
Πολύ πρωτότυπη η διαφήμιση του Κωτσόβολου για φέτος με το moto "Έχω και στο χωριό μου Black Friday". Ο... Παρασκευάς όμως τη φέτα τη δίνει με 60% έκπτωση στο διαφημιστικό, κανένα όμως προϊόν στον Κωτσόβολο, εκτός από τα "τυριά" δεν είναι σε ανάλογη προσφορά.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Πες την άποψή σου ή κάνε την ερώτησή σου ελεύθερα, ακολουθώντας όμως τους στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας.